22. apr. 2024
Er der brug for at kvindelige buejægere går sammen om at få flere kønsfæller til at fatte interesse for buejagtens spændende udfordringer. Nu inviterer buejæger til idémøde.
22. apr. 2024
I den netop overståede sæson af DR’s Alene i vildmarken foregik optagelserne i Finland, hvilket gjorde det muligt for buejægere at deltage.
22. apr. 2024
Du kan søge om tilskud til plantning i det åbne land hos Naturstyrelsen. Ansøgningsfristen for planter til plantning om efteråret er den 30. april.