17. apr. 2024
Jagttegnskursuslærer og censor ved frivillige jagtprøve Johnny Carlsen reflekterer over uddannelsen af nye jægere, og vigtigheden af solid efteruddannelse.
17. apr. 2024
DJ er tilfreds med at Alternativets forslag om forbud om udsætning er faldet til jorden. Det er op til jægerne at sikre, at den brede opbakning til jagten fortsætter, siger DJ-formand.
16. apr. 2024
Deltag i vores fotokonkurrence og vind præmier. Hver måneds vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i Jæger.